mllovetx@gmail.com

Eros/Psyche wins 6th International Manga Award - Bronze Award!

Al fin puedo anunciar las buenas noticias!

Eros/Psique ha ganado el Premio de Bronce del 6th International Manga Award organizado por el Ministerio de Asuntos Exteriores de Japón!
Estoy súper contenta y agradecida!
Para mi es todo un honor ganar este premio ya que muchas de mis influencias y raíces en el mundo del comic provienen de Japón.

Finally I'm able to announce the big news!

Eros/Psyche has won the Bronze Award at 6th International Manga Award organized by the Ministry of Foreign Affairs of Japan!
I'm so happy and grateful!
It's such an honor for me to win this award, because many of my influences and roots in comic come from Japan.


Hice este pequeño dibujo de agradecimiento cuando me lo comunicaron el pasado diciembre ^^ ¡¡Qué ganas tenía de poder compartirlo!!

I did this little drawing to say thanks when they told me last december ^^ I was dying to share it!!

Aquí está la web con el Anuncio de los ganadores. La lista completa de ganadores está publicada al final de la página en este pfd List of works awarded[PDF].
Como curiosidad, comentar que este año solo hay tres obras no asiáticas entre los premiados, Eros/Psique, otra obra Francesa y otra de Burkina Faso.

Here's the site with the Announcement of the winners. The complete list of winners is published at the back of the page in this pdf List of works awarded[PDF].
As a curiosity, this year there are only 3 non asian works between the awarded, Eros/Psyche, another French work and another from Burkina Faso.


¡Seguiré informando! ^0^
I'll keep you posted! ^0^



Eros/Psyche is published in France 
by Emmanuel Proust Editions.

Eros/Psique está publicado en España 
por Norma Editorial.